سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داوود در دعاهای خود می گفت : «بارالها !من دوستی تو و دوستی آن که دوستت دارد و کرداری که مرا به دوستی ات می رساند، از تو درخواست می کنم . بارالها !دوستی ات را نزدم محبوب تر از خودم، خانواده ام و آب خُنکْ قرار ده» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

تقدیم به ایرانیان طرفدار محبت و دوستی

2- گاهی اوقات شما وقتی در وبلاگ parsiblog خود آدرس عکسی پس از وارد کردن دردرج تصویر وارد کرده وتأیید می کنید عکس به خوبی نمی آید برای حل این مشکل می توانید عکس را درکامپیوتر خود save کرده و آنرا از طریق بار گذاری وارد وبلاگ قسمت یادداشت ها نمایید .

3- در search google برای اینکه شما بتوایند عبارتی را که به همین نحو پشت سرهم در متنی باشد پیدا کند آن عبارت را داخل گیومه("   ") قرار دهید

4- وقتی شما زبان google را به انگلیسی تغییر داده شما می توانید جستجوی خود را راحت تر و تخصصی تر کنید به این صورت که اگر دنبال مطلبی در بین کتاب ها هستید با انتخاب گزینه book متن کامل کتاب هایی که این گزینه در آن وجود دارد می آید .

5-  در سایت جام جم مطالب خوبی راجه به فناوری اطلاعات و... وجود دارد .

6- برای اینکه آدرس های جالب اینترنتی را بدون حفظ کردن خیلی راحت با دسته بندی کردن با داشتن عنوان به هریک در یک جا داشته باشی می توانی به آن آدرس یک بار رجوع کرده سپس از قسمت view گزینه Explorer Bar  و سپسFavorites  را انخاب و با فشار دادن دکمه ADD اسم موردنظر را برای آدرس مربوطه قرار دهید و هرگاه خواستید دوباره به آنجا بروید از گزینه Favorites  ، links را انتخاب و روی اسم مود نظر کلیک کنید .




002 ::: دوشنبه 86/3/14::: ساعت 4:42 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 19


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :164711
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<