سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]

تقدیم به ایرانیان طرفدار محبت و دوستی

کتابخانه دیجیتالی شهر الکترونیکی قرآن با بیش از 1800 کتاب و مقاله قرآنی آماده استفاده کاربران اینترنت و وبلاگ‌نویسان قرآنی است.

به گزارش دایرکتوری وبلاگ‌های قرآنی، «نسرین شکیبایی»، مسؤول کتابخانه دیجیتال شهر قرآن با بیان این نکته که وبلاگ‌نویسان قرآنی برای تهیه محتوای وبلاگ خود نیاز به منابع معتبر قرآنی دارند، گفت: این کتابخانه آمادگی ارائه‌ی خدمات محتوایی به وبلاگ‌نویسان را داراست.
وی درباره‌ی تعداد، تنوع و موضوعات کتب موجود در این کتابخانه دیجیتال تصریح کرد: این کتابخانه بیش از 1800 کتاب و مقالات معتبر در موضوعات علوم قرآنی، علوم حدیث، تاریخ، سیره اهل‌بیت، اخلاق، فرهنگ، ادب، فقه، اصول، احکام، فلسفه، کلام، عقاید، ادیان، تراجم و اعلام را در خود جای داده و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی قابل دسترس علاقمندان و پژوهشگران است.
شکیبایی در پایان خاطرنشان کرد: این کتابخانه برای بالاتر بردن هر چه بیشتر کیفیت ارائه‌ی محتوای خود در حال بررسی و بازبینی است

 




002 ::: دوشنبه 86/3/21::: ساعت 7:4 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 27


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :164719
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<