سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در پرستش بی دانش، و دانش بی اندیشه و (قرآن) خواندن بی تدبّر، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]

تقدیم به ایرانیان طرفدار محبت و دوستی

محققان ایرانی موفق به ساخت سوزن‌های اتاله حشرات شدند

محققان یک شرکت داخلی برای نخستین بار در خاورمیانه و به عنوان دومین کشور آسیا موفق به تولید سوزن‌های اتاله حشرات متفاوت شدند.
علیرضا نظری نمین، سازنده سوزن‌های ایرانی اتاله حشرات با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: سوزن‌های اتاله یکی از مهمترین ملزومات تحقیقاتی حشره شناسی در بخش رده بندی حشرات است که تمام نمونه های جمع آوری شده به صورت علمی باید به وسیله این سوزن‌، اتاله و خشک شوند که در غیر این صورت ارزش علمی ندارد.
وی افزود: تاکنون این نوع سوزن‌ها از کشور اتریش - اولین تولید کننده این محصول در جهان با قیمتی بسیار بالا (حدود ??? تا ??? تومان برای هر عدد) وارد می‌شدند در حالی که قیمت نمونه‌های داخلی این سوزن‌ها با کیفیت مشابه نمونه خارجی، هر عدد ?? تومان است.
وی در ادامه گفت: پس از شش سال پژوهش برای اولین بار در خاورمیانه موفق به کسب تکنیک ساخت و تولید سوزن‌های اتاله حشرات با جنس سر متفاوت ــ ساخت صنایع پتروشیمی داخلی شدیم.
نظری نمین خاطر نشان کرد: با توجه به تولیدات آزمایشی و آمادگی برای شروع تولید صنعتی، ایران دومین تولید کننده این محصول در آسیا ــ بعد از چین ــ و هفتمین تولید کننده آن در جهان ــ‌ پس از کشورهای اتریش، چک، آلمان، آمریکا، استرالیا و چین می‌باشد. منبع : آفتاب



002 ::: شنبه 86/2/29::: ساعت 10:16 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 29


کل بازدید :164778
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<