سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش در هر حال واجب است . [امام صادق علیه السلام]

تقدیم به ایرانیان طرفدار محبت و دوستی

سال 70 با بلند کردن چند کیسه سنگین سیمان وبدلیل بی مبالاتی در بلند کردن آنها صدایی از مهره های کمرم توجه مرا جلب کرد و دچار بیماری دیسک کمر حاد شدم به طوری که با مراجعه به متخصص یک هفته استراحت مطلق تجویز کرد و من مجبور شدم کلاسهای 60 ساعت در هفته را بالاجبارموقتا تعطیل کنم و مجبور به تزریق آمپولهایی مانند رباکسین،دیکلوفناک شدم. 

درد کمر دراین مدت استراحت بهبودی نیافت و من به صورت درازکش و خوابیده مشغول به مطالعه کتابهایی مختلف طب سنتی شدم و حتی کتابهای سنگین را بر روی سینه می گذاشتم و مطالعه می کردم.سنگینی کتاب مخزن الادویه شیرینی خاصی داشت!.

 

دارو های ترکیبی مختلفی را درست و روی خود آزمایش کردم ولی نتیجه مطلوب حاصل نشد.

 

عاقب به لطف خدا داروی ترکیبی- استعمالی جدیدی را ابداع کردم که با چند با روغن درمانی و حرارت درمانی واصلاح سیستم تغذیه خودم توانستم براین بیماری غلبه کنم.

مکانیزم دارو

 

این روغن بعد از نفوذ به منطقه آسیب دیده باعث لغزنده شدن اطراف دیسک شده و کم کم با حرکات طبیعی بدن،دیسک آسیب دیده به محل طبیعی خود برمی گردد و ترمیم می شود.

 

از آن سال تاکنون بیماران زیادی از مناطق مختلف با مراجعه و تماس با این جانب و با رعایت دقیق این سیستم درمانی شفا یافتند.

 

جالب است بدانید در میان بیماران کسانی بودند که از سه مهره کمر دچار آسیب دیسک شده بودند و متخصصین مغز و اعصاب تنها راه درمان را عمل جراحی اعلام کرده بودند اما با این روش و به جای پرداخت هزینه های ملیونی با کمتر از یک صدم آن درمان شدند




002 ::: شنبه 86/2/29::: ساعت 10:17 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 27


کل بازدید :164646
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<