سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به نوایى رسید خود را از دیگران برتر دید . [نهج البلاغه]

تقدیم به ایرانیان طرفدار محبت و دوستی

توزیع ویژه نامه دریافت کارت هوشمند سوخت خودروهای پلاک شهرستان

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، اطلاعیه توزیع کارت هوشمند سوخت ویژه شهرستانها در ده ویژه نامه در سراسر کشور توزیع شد. در ادامه این گزارش آمده است دارندگان خودروهایی که کارت هوشمند سوخت خودرو خود را به دلیل نداشتن نشانی، عدم دسترسی به مالکین، تغییر نشانی مالک و یا نقل و انتقال خودرو تاکنون دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق این ویژه نامه‌ها، به سهولت و از طریق ثبت شماره بارکد و شماره ردیف مشخص شده آن، به مراکز پستی موردنظر در سراسر کشور مراجعه نموده و کارت سوخت خود را دریافت نمایند.
این گزارش همچنین می افزاید دارندگان خودروهای پلاک شهرستان و نیز آن دسته از دارندگان خودروهای پلاک تهران که از شهرستانها برای دریافت کارت هوشمند سوخت اقدام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این ویژه نامه‌ها از دفاتر پستی که کارت هوشمند سوخت خودروشان در آن دفاتر موجود است مطلع شوند.
این ویژه نامه‌ها، با همکاری روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، پست جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی توسط موسسه اطلاعات منتشر در تاریخ 17/2/86 در همه استانهای کشور توزیع شده است. در خاتمه این گزارش، ساعات کار مراکز پستی تهران و سایر کلانشهرها برای تحویل کارت هوشمند سوخت 24 ساعته و در سایر شهرستانها تا ساعت 20 اعلام شده است. مراجعه‌کنندگان به مراکز پستی مدارک لازم جهت دریافت کارت سوخت خودرو از قبیل شناسنامه مالکیت یا سند (بنچاق)یا کارت شناسایی خودرو و یکی از مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه یا گذرنامه) را همراه داشته باشند.
شایان ذکر می‌باشد که ویژه نامه اختصاصی اطلاعیه دریافت کارت هوشمند سوخت تهران و کرج نیز در تاریخ 8/2/86 منتشر و توزیع شد.


 





002 ::: شنبه 86/2/22::: ساعت 10:38 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15


بازدید دیروز: 29


کل بازدید :164789
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<