سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشی که بدان عمل نمی شود، مانند گنجی است که از آن خرج نمی شود . صاحبش در گردآوریش خود را به رنج می اندازد و به بهره اش نمی رسد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

تقدیم به ایرانیان طرفدار محبت و دوستی

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شخصیت مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی، حضور مستقیم در جبهه‌های نبرد و ایفای نقشی ممتاز در پا گرفتن بسیج روحانیون است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، ایشان به رغم جایگاه بلند علمی و فقهی، مستقیما در جمع رزمندگان حضور می‌یافت و خود با تلاشی پیگیر، روحانیون و طلاب را به جبهه‌های نبرد می‌فرستاد و طبعا حضور روحانیون دوشادوش دیگر بسیجیان و رزمندگان، در بالا بردن انگیزه و توان روحی و معنوی آنان، نقشی انکارناپذیر داشت.

این حقیقت در پیام تسلیت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نیز مد نظر قرار گرفته است:

 انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال فقیه مجاهد و مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت معظم ایشان، ملت مسلمان ایران، به ویژه به مقلدین و ارادتمندان آن عالم بزرگوار، تسلیت عرض می‌نمایم. آن فقیه فرزانه،‌عمری را در مسیر اعتلای فرهنگ حیاتبخش اسلام سپری کرده، در تقویت مبارزات ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در دوران اختناق و نیز در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه ننموده و همواره به امام(ره) و راه امام(ره) وفادار ماندند.

چهره صمیمی و کلام نافذ ایشان در طول دوران دفاع مقدس، گرمابخش محفل انس رزمندگان جبهه‌های نبرد بوده،‌محبت و عنایت ویژه ایشان به فرماندهان دفاع مقدس، فراموش ناشدنی است.
ایشان علاوه بر تقویت معنوی جبهه‌های نبرد، شخصا در بسیج روحانیت در دوران دفاع مقدس نقش مؤثر و بی‌بدیلی را ایفا نموده، جمع زیادی از روحانیون را از حوزه مقدسه قم و نیز از سراسر کشور به جبهه‌های نبرد گسیل داشتند.

اینجانب با تعزیت مجدد این مصیبت بزرگ، برای آن مرجع فرزانه و مجاهد بزرگوار، علو درجات و برای عموم بازماندگان به ویژه آقازادگان مکرم، صبر و اجر و دوام توفیق مسئلت می‌نمایم.




002 ::: سه شنبه 86/3/29::: ساعت 8:40 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 16


بازدید دیروز: 22


کل بازدید :164634
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<